Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 9 maart 2011

Blauw

De challenge van de Diva is deze week Something blue.
Hier een foto van hoe ik de uitdaging ben begonnen.
Dit keer gebruik ik eens ander materiaal dan gebuikelijk.
Ik gebruik losse pennen en penselen met gouache op aquarelpapier voor een totaal ander resultaat.


The challenge from The Diva for this week is Something blue.
Here is a photo of how I started this challenge.
This time I will use pens and brushes with gouache on aquarel paper for a totally different result.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er tot zover al schitterend uit, Mariet!
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gonna be so pretty! I cannot wait to see the end result!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous! That center really has a beautiful glow to it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super sweet tangle. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen