Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

donderdag 24 maart 2011

Cel-tangle

Ik heb een nieuwe naam verzonnen voor de zentangles met Celtisch vlechtwerk.
Ik noem ze Cel-tangles.
De tangle in het midden komt uit mijn nieuwe boek Yoga for the brain en heet "Ballenchain"
Alleen heb ik hem op verschillende plaatsen dubbel gemaakt zodat er een Celtisch vlechtwerk ontstaat.
I invented a new name for zentangles with Celtic braiding.
I call them Cel-tangles.
The tangle in the middle is from my new book, Yoga for the brain and is called "Ballenchain"
I doubled it in different places, for creating a Celtic braid.
(My Englisch may not be so good, so I hope you can understand what I mean)

4 opmerkingen: