Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 12 april 2011

Waterman / Aquarius

De op een na laatste van de Zodiac serie.
Nog één te gaan en dan kan ik ze gaan verwerken.
Ik weet nog niet of ik er een leporello van zal maken, of dat ik ze met z'n twaalven in zal lijsten.
De vissen zijn al in de maak, dus waarschijnlijk komen die deze week ook af.
Je vindt de andere sterrenbeelden op de link onderaan dit bericht.
Maar eerst hier de Waterman.
Here is Aquarius of my Zodiac series.
Stil one to go and than I finished all 12 of them.
I do not know yet if I will make a leporello of them twelve, or put them together in a frame.
I already started doing Pisches, so I hope to finish them this week.

5 opmerkingen:

  1. just been through your flicker stream on these WOW wonderful work XOXO Zoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully wonderful, and a very classy 'Blooming butter'!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes I love your `Blooming b utter`very much,
    It´s so delicate and useful !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your Zodiacs, Mariët. The tangles you choose always seem to echo the nature of the sign you're illustrating. Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen