Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 22 juli 2011

Gothic

Hier is weer een nieuwe tangle.
Ik heb hem Gothic genoemd omdat het me doet denken aan gothische ramen.
De ruimtes zijn op veel manieren in te vullen zodat er steeds weer een ander effect ontstaat.
Hier kun je eindeloos mee experimenteren.

Here is a new tangle.
I have given it the name Gothic, because it makes me think of Gothic windows.
You can fill the spaces  in many ways to get different effects.
So you can experiment with it endlessly.

4 opmerkingen:

  1. Zeer mooie en veelzijdige tangle.

    Als je deze tangle groot tekent kan je het ook als string gebruiken en dan met andere tangles invullen.Dat moet ik onmiddelijk uit proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like this tangle. As a gourd artist, I am always on the look out for tangles I can wood burn. I am anxious to give this a try. I’m not a CZT but have a degree in art and do teach classes which I call zen drawing (www.zendrawinggallery.com.) My gourd site is at http://gourdblossomjewelry.com. I am now retired and live in Phoenix and like you like to keep my creativity active.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice! I'll add it to my list of tangles to try.
    --Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou erg van deze tangle. Ik ben een nederlands geboren(61jr geleden)Canadian die kort geleden zentangle hebt ondekt. Leuk dat ik vandaag een nederlandse blogger gevondt hebt die ook Zentangle doet. Ik ga deze tangle straaks proberen. Ben jij nou een CZT of nog niet. Ik hoept laater deze jaar de cursus te volgen maar het is ook heel ver van ons vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen