Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

maandag 17 oktober 2011

Familie

Zaterdag zijn mijn broer en zussen hier geweest om eens te proberen hoe het doodelen gaat.
Ze zijn allemaal creatief, maar meer op muzicaal gebied.
Voor hen was het dan ook totaal anders om eens te tekenen.
Het was voor mij dan ook erg leuk om ze kennis te laten maken met mijn hobby.
Hieronder de tekeningen die ze gemaakt hebben.
Het was een heel bijzonder weekend met z'n vijven.
Vier zussen en één broer zonder aanhang, de oudste 61 en de jongste 52 jaar.
Ik kan iedereen aanraden eens zo'n weekend met elkaar te doen.
Voor ons is het een dierbaar en onvergetelijk weekend geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten