Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 25 april 2012

Zendala

Deze Zendala is geïnspireerd door de Spiralation guide by Shelly Beauch
Een prachtige manier om met Zentangle bezig te zijn.
Met nog 3 vriendinnen komen we eens per maand bij elkaar om creatief bezig te zijn met Zentangle.
Om de beurt verzinnen we wat om te gaan maken.
Vandaag gaan we naar C. en voor het werkstuk van vandaag moesten we een Zendala maken met een doorsnee van 14 cm.
Ik ben heel benieuwd wat we er van gaan maken.
Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Absolutely stunning, and then some! I love just the hint of red, which really makes this stand out, and the fringe around the outside...beautiful! Love your work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so beautiful and Shelly is quite an inspiration as are you! Well done.

    BeantwoordenVerwijderen