Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

maandag 23 december 2013

Twenty-one

Soms zit ik een beetje te spelen met patronen en dan ontstaat er ineens een nieuw patroon.
Dat gebeurde gisteren, 21 december.
En omdat ik het altijd moeilijk vind om iets een naam te geven heb ik deze tangle "twenty-one" genoemd.

Sometimes I'm playing around with patterns and suddenly there's a new pattern.
That happened yesterday the 21th.
And because I find it difficult to find a good name for it I thought "twenty-one"is OK for this one.

Here's the tutorial and my ZIA with it.




19 opmerkingen:

  1. This is so nice Mariet and I also like your tumbling down leaves on your ZIA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your "Twenty-one" is so wonderful! Thank you for sharing!
    Merry Christmas to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder! Ik ga twenty-one zeker 'n keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this pattern, Mariet. Thank you so much for sharing it. And your ZIA is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, die zal ik snel gaan proberen. Dank je wel voor het delen met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een patroon met veel mogelijkheden! Deze gaat in mijn map.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk patroon, Mariët. Ben er meteen even mee aan de gang gegaan op het eerste 't beste papiertje dat naast mijn computer lag: SUPER!! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a georgous pattern. I can see me using it as one of my favourites.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am officially in love with this pattern, and using it immediately. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I really like this tangle!! Can't wait to play with it. Your Zia is also lovely~ thank you for sharing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful! Thank you for your talent!
    Froma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you all for the positive comment.
    I wish everyone fun with twenty-one :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So very flexible. Mine came out looking a bit like honey bees.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely, just been learning how to do this.

    BeantwoordenVerwijderen