Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 18 maart 2014

Hobby en Vrije Tijd Beurs

Zaterdag 29 maart sta ik met mijn Zen-doodles op de Hobby en Vrije Tijd Beurs in Dronten.


Wat is er te zien:
Schminken en bodypaint            Praktijk Lirion
Haak-In                                  Zen-doodle
Werken met Pan pastel              Bloemdeco
Verkoop magneet sieraden          Kapster
Pedicure                                 Voetreflexologie
Verkoop schapen creme             Borduur studio
Sentosa                                  Fotografie
Kinder workshops                      Verkoop Hannies Hakhoning
Verkoop glassieraden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten