Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zondag 2 maart 2014

ZIA februari/maart

De afgelopen weken heb ik gewerkt aan een ZIA van 40 X 40 cm.
Eind maart sta ik op een lokale hobbybeurs en hoop daar cursisten te werven voor het najaar van 2014
Deze zal daar samen met nog meer werk getoond worden.



             links boven

             rechts boven

                   rechts onder

                     links onder

Doordat ik zo'n formaat niet kan scannen moet ik ze fotograferen waardoor ze wat grijzig zijn.

7 opmerkingen:

  1. Gorgeous Zia! Wonderful this imaginative composition!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige compositie! Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar en wanneer precies is die hobbybeurs?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 29 maart van 12.00 tot 17.00 uur In de Regenboog in Dronten.
      Verdere info volgt op mijn blog.

      Verwijderen
  4. Simply Beautiful Mariet!!! So delicate and yet so enchantment!! I really like this! I wish I could read your words!! Just Lovely!!! :0) Share Humanity

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beautiful, Mariet! I think the different between the shaded and the unshaded version is just mindblowing, I'm truly fascinated. I love the pattern right next to the globe, below Finery - in the right bottom corner of the image, is this your creation or is this a tangle? Can I use this? Denise

    BeantwoordenVerwijderen