Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zondag 19 oktober 2014

Breien en Haken

Voor de komende winter lekker ouderwets sokken gebreid.


En daarna begonnen met een regenboog deken van katoen.
Lekker haken in de verloren uurtjes.


Dit is nog maar het begin, er komt nog rood onder, en kobaltblauw en paars boven.
En ook nog een heleboel effen witte blokken.
De kleuren op de foto zijn wat vaal, in het echt zijn ze helderder.

3 opmerkingen:

  1. Hey Mariet, wat leuk! Dat je ook aan het haken en breien bent. Mooie sokken! Ze zijn echt lekker warm, niet te vergelijken met gekochte sokken uit de winkel. Heb enkele jaren geleden ook veel sokken gebreid. Ga je een deken haken? Mooi, die regenbogenkleuren met wit! Lekker licht en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, die sokken ken ik precies, ik brei ze ook voor gans het gezin en zelfs de schoonzonen vroegen erachter. Ik heb hier altijd wel een werkje op de naalden staan.
    Prachtige sokken in mooie kleuren heb je gemaakt,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohja, heerlijk is dat haken en breien in de wintermaanden... Ik heb recent een babydeken gehaakt voor een aankomend familielid en ben nu met een lekker lang vest voor mezelf bezig...Zo heerlijk om te doen. Mijn babydeken lijkt een beetje op jouw regenboogdeken. Allemaal vierkantjes haken en die aan het eind allemaal aan elkaar haken. Succes en graag een foto van het eindresultaat. Sokken breien heb ik nog nooit gedaan, maar dat is ook omdat en het lastig breiden vind met een rondbreinaald of met rondbreien op 3of 4 naalden. Maar jouw sokken zijn echt super leuk. Heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen