Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 5 februari 2016

Het Zentangle Boek

Zojuist heb ik per post "Het Zentangle Boek"ontvangen
Onlangs is het uitgekomen in het Nederlands en dat maakt het een stuk makkelijker lezen.
Het staat boordevol informatie en prachtige tekeningen, echt een aanrader als je net zo verslaafd bent aan Zentangle als ik.
Ben er dan ook Superblij mee!!!


I just received "Het Zentangle Boek" in the mail.
It has been translated in Dutch and that makes it a lot easier to read for me.
The book is full of information and beautiful drawings, highly recommended for everyone who is as hooked on Zentangle as I am.
I'm very happy with the book!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten